Pagini

marți, 30 decembrie 2014

eBloguri - o plaforma "money maker" administrata de Costi Ionita

Da, aşa este. eBloguri, celebra platformă care a revoluţionat blogging-ul în România, a fost hackuită într-un mare fel. Anonymous a apelat la serviciile a trei vrăjitoare pentru a ghici codurile puse de Costi, celebrul Webmaster. Într-adevăr, Costi nu a închis platforma, iar toată abureala asta cu hackuri este doar un motiv pus aiurea. Îmi cam pare rău pentru el. Ştiam de la început că-i un "gură mare", iar toată platforma lui se va duce prin Recycle Bin, dar nu mă aşteptam să fie înmormântarea chiar aşa de fastuoasă. Dacă stai să te gândeşti, era o afacere interesantă. Să te lauzi că oferi bloguri gratis mai avantajoase ca Blogger sau Wordpress, să ai planuri mari de afaceri în această industrie, să ai concursuri aranjate şi să te promovezi cu ajutorul blogurilor deja create...nu sună rău, aşa-i?


eBloguri platforma hackuitaŢin minte că acest Webmaster important a realizat un articol pe marele său blog legat de Marius Blogatu'. Că care haranjează concursuri, că care face bani, iar blogării primeşte puţin, că e mincinos şi alte cele. Am zis să nu ratez şi eu ocazia de a întoarce un pic moneda. Oricum, nimeni nu dădea doi bani pe platformă şi nimeni nu va da. Mă mir că încă nu a cerut donaţii pentru achiziţionarea unor servere mai bune, pentru a plăti regia, un pic de shopping prin Carrefour, vreo trei sau patru sticle de Jack Daniels şi desigur, un panettone de la Bauli. Poftim. Deja v-am spus reţeta succesului.



Edit: Minune! eBloguri s-a transformat într-o clona BlogAwards! 

16 comentarii:

  1. A revenit si cica da 10 la suta prostilor care ii scriu lui articole pe care el ia milioane.Un nou concept hahaha identic cu blogawards.Prost om chiar nu se lasa asta-i ca raia cu toate ca n-are nicio treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spameaza pe grupuri porcaria aia de site al sau.Sunt curios cati pun botul la vrajeala. PS. Il cheama Ionita Cristian Alexandru.

      Ștergere
    2. Stai liniştit, dacă ai ştii ce ameninţări îmi trimite mie indirect...oho! =))

      Ștergere
  2. file:///home/alexandru/Desktop/Vasilica%20cere%20bani%20.png

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dudă, luasem o amendă pentru o bere fain consumată în public. Nu ţi-am cerut doar ţie ca să completez suma. I-am cerut şi lu' omu' Sarcasticu', James Freak şi lu' Marius. :)) Nărăvaş mic ce eşti!

      Ștergere
  3. Pacat pentru reputatia lui. Sa faci si pe desteptul si sa pici tot ca prostul. Oricum nu-i foloseam platforma.

    Faci gura si atac pentru blogawards si cand colo sa te transformi intr-unul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut si eu la un moment dat blog pe platforma lui. Acum chiar ma bucur ca m-am mutat inapoi pe blogger.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii ce nu inteleg? Doar atat a avut de spus CEO & Founder de la iebloguri? Trist... bagam capul in pamant ca strutul ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,
    Si eu am avut blog pe platforma lui.La sfatul tau, si a unor prieteni am revenit pe Blogger :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      Te felicit! :) Mai bine să te administreze Blogger, decât ... na!

      Ștergere
  7. Cainii latra ursul merge ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. daca fraierii pun botul bine ca-i merge

    RăspundețiȘtergere